Καμπάνια από Σεπτέμβριο για τοπικά προϊόντα και εμπόριο

ΕΙΝΑΙ σημαντική η βοήθεια που προσφέρουν στο Σύλλογο για την Προστασία της Θαλάσσιας Χελώνας «Αρχέλων» πολλά παιδιά από την Κορώνη, στην οποία υλοποιείται και φέτος πρόγραμμα προστασίας των φωλιών της θαλάσσιας χελώνας καρέτα-καρέτα, αλλά και ενημέρωσης των κατοίκων και των επισκεπτών της περιοχής.

Ο σύλλογος στη σχετική ανακοίνωσή του επισημαίνει ιδιαίτερα το γεγονός συμμετοχής και προσφοράς των παιδιών της Κορώνης, τα οποία έχουν αρκετές φορές λειτουργήσει τον σταθμό ενημέρωσης στο λιμάνι, έχουν συλλέξει δωρεές για τον «Αρχέλωνα» και έχουν λάβει μέρος σε πρωινές περιπολίες.

Ο καθένας μας μπορεί να βοηθήσει, διατηρώντας απόσταση από τις φωλιές, αποφεύγοντας να περπατούμε ή να χρησιμοποιούμε φώτα το βράδυ στην παραλία, διατηρώντας τις παραλίες ελεύθερες το βράδυ για τις χελώνες, διατηρώντας τις παραλίες και τις θάλασσες καθαρές ή έστω ενημερώνοντας φίλους, γνωστούς και επισκέπτες για τις θαλάσσιες χελώνες και το πρόγραμμα του συλλόγου «Αρχέλων», ώστε να δείξουν κι αυτοί το ενδιαφέρον και την υποστήριξή τους.

Την πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας για την στήριξη της τοπικής οικονομίας και των τοπικών επιχειρήσεων μέσα από ποικιλία στοχευμένων δράσεων από τον Σεπτέμβριο, παρουσίασε χθες ο πρόεδρός του Γιώργος Καραμπάτος με τους τεχνικούς συμβούλους σε θέματα μάρκετινγκ και μάνατζμεντ Φώτη Λαζάρου και Χρήστο Ιστόριο, σε εκπροσώπους Εμπορικών Συλλόγων και φορέων του νομού αλλά και επιχειρηματίες.

Μετά την σύντομη εισαγωγή του κ. Καραμπάτου για αυτή την προσπάθεια και την ανάγκη συμμετοχής όσο το δυνατόν περισσότερων επιχειρήσεων, οι κ. Λαζάρου και Ιστόριος προχώρησαν σε αναλυτική παρουσίαση της θεματικής «Στήριξη του τοπικού εμπορίου και αντιμετώπιση των κινδύνων της οικονομικής κρίσης».

Αρχικά αναφέρθηκαν στις πρωτοφανείς οικονομικές συνθήκες που βιώνει η χώρα λέγοντας χαρακτηριστικά: «Σε ασυνήθιστες καταστάσεις πρέπει να κάνεις ασυνήθιστα πράγματα.

Υπάρχουν όμως ανάλογα παγκόσμια παραδείγματα τα οποία μπορούμε και πρέπει να συμβουλευτούμε». Ακολούθως μίλησαν για τα νέα δεδομένα που επικρατούν στην οικονομική και όχι μόνο διαχείριση των σημερινών επιχειρήσεων αλλά και για την «σύγχυση» που αντιμετωπίζει η χώρα και η οποία είναι η τελευταία των καταστάσεων. Οι δύο τεχνικοί σύμβουλοι του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας σε θέματα μάρκετινγκ και μάνατζμεντ επεσήμαναν την ανάγκη συστράτευσης των τοπικών επιχειρηματιών για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και παρουσίασαν τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει κάθε επιχείρηση με άξονα την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, μέσα σε ένα περιβάλλον που σέβεται τον πελάτη και επιστημονικές μεθόδους, οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια του εγχειρήματος στήριξης των μεσσηνιακών επιχειρήσεων.

Προτάθηκαν τρόποι και μέθοδοι ενδυνάμωσης των τοπικών επιχειρήσεων και αναβάθμισης των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών μέσω δραστηριοτήτων, εκδηλώσεων και δράσεων με παράλληλη αξιοποίηση του Ιντερνετ αλλά και βασικών αρχών του μάρκετινγκ, της ψυχολογίας κ.α.

Οι διοργανωτές της χθεσινοβραδινής παρουσίασης ζήτησαν από τους παρευρισκόμενους επιχειρηματίες αλλά και από όλους όσοι θέλουν να λάβουν μέρος σε αυτό το αναμφισβήτητα ενδιαφέρον εγχείρημα, να καταθέσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα τις προτάσεις τους και τους προβληματισμούς τους με σκοπό να βοηθήσουν στην διαμόρφωση των κατευθυντηρίων γραμμών και των αξόνων του συγκεκριμένου εγχειρήματος μέχρι την έναρξή του τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Κατά τη διάρκεια της χθεσινής εκδήλωσης παρουσιάστηκε σύντομο θεατρικό με τίτλο «Το νου στο λογαριασμό σας» από ερασιτέχνες ηθοποιούς του ΜΕΘ σε σκηνοθεσία της Κλεώνης Φλέσσα σε κείμενα που γράφτηκαν από μαθητές της γυμνασίων της Μεσσηνίας και οι ιδέες των οποίων σύμφωνα με τον Γιώργο Καραμπάτο αποτέλεσαν την πηγή έμπνευσης του παραπάνω φιλόδοξου εγχειρήματος.